اخبار, تکنولوژی, فناوری ها, موبایل

اندروید 14 برای گوشی های NOTHING PHONE 1

کاربران گوشی NOTHING PHONE 1 بالاخره نوبت شماست تا با ورود بتا 2.5 سیستم عامل Nothing OS، لذت داشتن آخرین نسخه اندروید را بر روی دستگاه‌های خود تجربه کنید. این به‌روزرسانی که توسط اندروید 14 پشتیبانی می‌شود، به شما مجموعه‌ای از ویژگی‌های جذاب وجدید می‌دهد که تجربه‌ی شما از گوشی هوشمندتان را بهبود می‌بخشد. پدومتر ویجت جدیدی نیز وجود دارد که پیشرفتش را در صفحه اصلی میتوانید مشاهده کنید. علاقمندان به موسیقی از ویجت پلیر رسانه ای لذت می برند، در حالی که ویجت زمان صفحه به شما کمک می کند تا بتوانید عادت های دیجیتالی خود را نظارت و مدیریت کنید. به یاد داشته باشید که برای استفاده از این ویجت‌ها، شما باید نرم افزار Nothing Launcher و Nothing Widgets را به آخرین نسخه به روزرسانی کنید.

بروزرسانی برنامه ها

اگر شما یک کاربر گوشی (PHONE1) هستید و می‌خواهید تجربه نسخه 2.5 از سیستم عامل Nothing OS و اندروید 14 را داشته باشید، توجه داشته باشید که فرآیند به‌روزرسانی مانند به‌روزرسانی از طریق شبکه (OTA) راحت نیست. برای به‌روزرسانی، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که شما آخرین نسخه از Nothing OS را دارید و سپس باید اپلیکیشن نسخه بتا را دانلود و نصب کنید که می‌توانید آن را از سایت اصلی Nothing دریافت کنید. پس از نصب، باید به بخش تنظیمات > سیستم بروید، “به نسخه بتا به‌روزرسانی کنید” را انتخاب کنید، سپس “بررسی برای نسخه جدید” را انتخاب کنید و دستورالعمل‌های نمایش داده شده را دنبال کنید.

سیستم عامل Nothing OS 2.5 همچنین یک حرکت سفارشی اضافه کرده است که با دوبار فشار دکمه روشن‌خاموش به شما امکان دسترسی سریع به ویژگی مورد علاقه‌تان را می‌دهد. میانبرهای صفحه قفل نیز گسترش یافته‌اند و دسترسی شما را به حالتهای، سایلنت کردن، اسکنرQR کد و دوربین ویدئویی را فراهم می‌کنند. برای کسانی که عاشق تصاویر پس زمینه هستند، حرکت جدید سه انگشته اسکرول صفحه این کار را آسان‌تر از همیشه می‌کند. ویرایشگر اختصاصی عکس‌های پس زمینه هم تجربه جذابی خواهد بود، که شامل ابزارهای ویرایش پیشرفته و گزینه‌ حذف سریع است. یکی از نکات مهم در Nothing OS 2.5 تنظیمات بازطراحی شده است. اکنون کاربران می‌توانند یک تصویر کلی ازوالپیپرها و تم های موجود درصفحه اصلی و صفحه قفل را باهم مشاهده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =