اخبار, تکنولوژی, فناوری ها, موبایل

مایکروسافت و تمرکز بر روی هوش مصنوعی

مایکروسافت با ایجاد اپلیکیشن مستقل Copilot برای اندروید، تمرکز خود را بر روی هوش مصنوعی دوچندان کرده است. مایکروسافت کوپیلوت، ربات گپ‌زن هوش مصنوعی، اکنون اپلیکیشن اختصاصی خود را برای اندروید دارد. این اپلیکیشن رایگان است که توسط GPT-4 و DALL-E 3 پشتیبانی می‌شود، و آماده است که توانایی خلاقانه و اطلاعاتی خود را در گوشی هوشمند شما به کار گیرد. اپلیکیشن کوپیلوت از تاریخ ۱۹ دسامبر درگوگل پلی قابل مشاهده است که تجربه‌ی جذابی را برای علاقمندان به هوش مصنوعی، فراهم می‌کند. در حال حاضر، هیچ لیستی برای این اپلیکیشن در iOS وجود ندارد، البته کاربران iOS میتوانند همچنان از BING استفاده کنند.

اپلیکیشن رایگان

با وارد شدن به حساب کاربری خود در این اپلیکیشن، میتوانید بصورت نامحدود از هوش مصنوعی سوال بپرسید و گفت و گو کنید. سوالات پیچیده را بپرسید، توضیحات ساده شده را بگیرید، یا به Copilot اجازه دهید متون خلاقانه درباره هر موضوعی را برایتان تهیه کند، همه این‌ها در دست‌های شما هستند. و بهترین قسمت؟ این که این برنامه متن، تصویر و حتی دستورات صوتی را درک می‌کند و باعث می‌شود تعامل طبیعی داشته باشد. مایکروسافت در این پروژه ماموریت دارد تا این پلتفرم هوش مصنوعی را به ویندوز 11 و بینگ هم گسترش دهد، این برنامه می‌تواند گام بعدی در تکامل آن باشد، Copilot را به عنوان یک دستیار دیجیتال مستقل معرفی می کند که، فراتر از محدوده مرورگرهای وب پیشروی میکند.

ارائه این برنامه به صورت رایگان است، البته در حال حاضر، استفاده از نسخه رایگان ChatGPT OpenAI فقط به شما دسترسی به مدل GPT-3.5 را می‌دهد و برای ارتقا به طرح Plus که GPT-4 و DALL-E را باز می‌کند، شما باید هر ماه 20 دلار پرداخت کنید! پس اگر به دنبال تجربه‌ای از هوش مصنوعی نسل بعدی بر روی تلفن همراه خود هستید، فقط به اپلیکیشن Copilot مایکروسافت نگاه کنید. رایگان است، قدرتمند است، و تازه شروع به کار کرده است. آینده هوش مصنوعی در اینجاست و مناسب تلفن همراه شما هم هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + یازده =