اسپیکر, تبلیغات, تکنولوژی, فناوری ها, معرفی محصولات

بررسی دو اسپیکر قدرتمند از برند HARMAN KARDON

GO+PLAY 3

اسپیکر Harman Kardon GO+PLAY 3 از پارچه‌ای بافته شده با نخ 100٪ پلی استر بازیافتی پوشیده شده است. برای قاب نیز از 85٪ پلاستیک بازیافتی استفاده شده است و پنل بالایی آن هم 50٪ از آلومینیوم بازیافتی ساخته شده است. علاوه بر این، دارای باطری قابل تعویض است.
این اسپیکر قابل حمل است و ظاهری شیکی به واسطه مواد با کیفیت بالا دارد. طراحی قابل حمل و ارگونومیک بسیار مناسبی برای حمل آن به هر کجا که می‌روید، دارد.
شما می‌توانید با استفاده از سیستم بلندگوی 2 طرفه پیشرفته در این اسپیکر کوچک، از صدای متعادل و با کیفیت بالای آن لذت ببرید. درایورهای پیشرفته، صدای واضحی را ارائه می‌دهند و اگر می‌خواهید از تجربه استریو واقعی لذت ببرید، دو بلندگو را به هم متصل کنید. با تشکر از باتری داخلی که دارد شما میتوانید تا 12 ساعت از آن استفاده کنید. دارای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP67 است، در نتیجه می‌تواند در باران یا حتی در استخر مقاومت داشته باشد.
اسپیکر Go + Play 3 تجربه‌ی صوتی زیبایی را به شما ارائه می‌دهد. درایور‌های استریو 3 راهه قدرتمند، که شامل یک زیر ووفر فعال جدید است، صدای قدرتمند و پویایی را ارائه می‌دهد. این اسپیکر چند منظوره بوده و می‌تواند با استفاده از بلوتوث، موزیک، پادکست، تماس‌های تلفنی و موارد دیگر را پخش کند. علاوه بر این، قابلیت تنظیم خودکار در محیط جدید برای ارائه تجربه‌ای بهتر را، دارد.

AURA STUIOD 4

اسپیکر بعدی AURA STUIOD 4 است. پارچه توری این اسپیکر از نخ پلی استر 100٪ بازیافتی ساخته شده است، آلومینیوم بکار رفته نیز 100٪ بازیافتی است، و بدنه آن از 85٪ پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. یک موضوع جذاب درباره این اسپیکر نورپردازی آن است. اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 4، تم‌های نور متحرک دارد: نور قطبی (الهام بخش اندیشه و خیال)، جهان (کشف فضای بی نهایت)، قطرات باران (آرام بخش)، ابر (آرام کننده) و آتش (جذاب). هر موسیقی که گوش بدهید نورها به یک تم در می آیند و می توانند احساس آرامش به شما بدهند و در عین حال جذاب و انرژی بخش باشند.

Harman Kardon Aura Studio 4 کیفیت صدای خوب Harman Kardon را با یک طراحی منحصر به فرد ترکیب می کند. Aura Studio 4 آخرین اسپیکر در خط مشهور Harman Kardon Aura Studio است. ساب‌ووفر 5.2 اینچی به سمت پایین و فیلد صدای گسترده هفت‌گانه، صدای زیبای Harman Kardon را برای اجراهایی با دقت بالا تولید می‌کنند؛ همچنین می توانید برای استریم بی‌سیم، دو گوشی همراه را به آن متصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =