تکنولوژی, فناوری ها, لپ تاپ, معرفی محصولات

معرفی دو لپ تاپ اقتصادی لنوو IP1 و V15

در این بخش ما قصد داریم تا به بررسی دو لپ تاپ میان رده لنوو IP1 و V15 که دارای قیمت مناسبی هستند، بپردازیم. البته لپ تاپ های لنوو IP1 و V15 از لحاظ ساختار و مشخصات تفاوتی با هم ندارند. این دو لپ تاپ را با توجه اینکه بسیار خوش قیمت هستند و برای کارهای ساده و روزمره مناسب هستند، بررسی کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

طراحی

هر دو لپ تاپ لنوو IP1 و V15 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی هستند. رزولوشن صفحه نمایش هم HD (1366 × 768) است. هر دو دارای صفحه نمایش مات هستند اما لمسی نیستند که در این رده قیمتی کاملاً منطقی است. از نظر وزنی هم IP1 و V15 هر دو در عدد 1.85 گرم با هم برابرند. جنس بدنه هم از پلی‌کربنات (PC) + پلاستیک ABS (PC- ABS) ساخته شده است. برای استفاده در اتاق با نور کم مناسب نیستند زیرا کیبورد این لپ تاپ ها بک لایت ندارند.

پردازنده

حال می رسیم به بخش مهم پردازنده! لنوو IP1 و V15 هر دو دارای پردازنده celeron از کمپانی سازنده INTL هستند. تعداد هسته های پردازنده هم 2 هسته و 2 رشته است. 2 عدد اسپیکر داخلی دارد و فرکانس پایه آنها 2.5GHz است.

سایر ویژگی ها

نامIP1 وV15
رم گرافیکGDDR5
حجم گرافیک 2 گیگابایت
بلوتوثBluetooth 5.1
پورت USB 3.02 عدد
پورت USB 2.01 عدد
پورت USB-Cندارد
نوع اسپیکرDolby Audio
نوع باتریلیتیوم پلیمر
میزان بازدهی1 تا 3 ساعت
ظرفیت باتری35 / 30 وات ساعت
مدت زمان شارژ1 تا 2 ساعت
وب کمدارد

کلام آخر

هر دو لپ تاپ از مشخصات و قیمت یکسانی برخوردارند. لنوو IP1 و V15 با ظرفیت حافظه 256 گیگ و رم 4 گیگ در دسترس شما قرار دارند. اگر برای دیدن فیلم و سریال به لپ تاپ نیاز دارید، این دو لپ تاپ کاملاً برای شما مناسب هستند. برای کارهای ساده و ارائه پایان نامه و کارهایی که نیاز به گرافیک بالا ندارند، انتخاب خوبی هستند. پس بر اساس نیاز خود از لپ تاپ می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اما در میان لپ تاپ های میان رده این دو سری از لپ تاپ های لنوو IP1 و V15 پیشنهادهای قابل قبولی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 8 =