اخبار, تکنولوژی, فناوری ها, معرفی محصولات, موبایل

بزرگ‌ترین به‌روزرسانی One UI 7 سامسونگ

با نزدیک شدن به عرضه کامل اندروید 15، سامسونگ قرار است تست نسخه خود از این به‌روزرسانی را با One UI 7 آغاز کند و آخرین شایعه این است که نسخه بتای نرم‌افزار ممکن است قبل از پایان این ماه منتشر شود.
این اطلاعات از منبع معمولا قابل اعتماد Ice Universe (از طریق Android Police) گرفته شده است، که شروع بتای One UI 7 را در “اواخر جولای یا اوایل آگوست” پیش‌بینی می‌کند، به شرطی که در مسیر تأخیری رخ ندهد.

تاریخ انتشار

این انتشار کمی زودتر از حد انتظار خواهد بود، اما نه خیلی: سال گذشته بتای One UI 6 در تاریخ 11 آگوست 2023 عرضه شد. مانند همیشه با نرم‌افزارهای بتا، کار با آن به عهده خود شماست و باید منتظر انواع باگ‌ها و مشکلات باشید.
آخرین گوشی‌های سامسونگ، از جمله سامسونگ گلکسی Z Fold 6 و سامسونگ گلکسی Z Flip 6، با اندروید 14 و One UI 6.1.1 ارائه می‌شوند. می‌توانیم انتظار داشته باشیم به محض اینکه نرم‌افزار نهایی شود در اواخر سال، نسخه کامل One UI 7 منتشر شود.
از آنچه که تاکنون درباره One UI 7 می دانیم، به نظر ما باید آماده یک بروزرسانی نرم‌افزاری بزرگ از سامسونگ باشیم. Neowin برخی از جدیدترین نشت‌ها را گردآوری کرده است که برخی از آن‌ها به گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری اشاره دارند.
وجود صحبت‌هایی دربارهٔ این است که One UI 7 به شدت تحت تأثیر iOS 18 در طراحی ظاهری خود قرار دارد. با اقدام‌های سریع در صفحه قفل و طراحی مجدد پنل نوتیفیکیشن که به نظر از شیوهٔ عمل اپل در نرم‌افزار آیفون الهام میگیرد.

این موضوع به ویژگی‌های جدیدی که به اندروید 15 اضافه می‌شود نیز مربوط می‌شود. به نظر می‌رسد برای اولین بار پیام‌رسانی ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد شد، هرچند ممکن است کاربران تنها برای چند سال دسترسی رایگان داشته باشند و سپس مجبور به پرداخت هزینه اضافی شوند.
اندروید 15 اکنون در مرحله بتای عمومی است و احتمالاً به طور رسمی در روز سه‌شنبه، 13 اوت راه‌اندازی خواهد شد. این روز برای رونمایی بعدی سخت‌افزار گوگل است. و سری گوشی‌های پیکسل 9 در این نمایش در صدر لیست هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یازده =