اخبار, تکنولوژی, فناوری ها, موبایل

اپل در به‌ روزرسانی iOS 17.2 ، باگی که باعث عدم شارژ بی‌سیم آیفون در خودروهای GM می‌شود را، رفع می‌کند!

اپل

قبل از پایان سال، اپل قرار است برای مدل‌های آیفون، که قابلیت ارتقا در سیستم عامل را دارند، iOS 17.2 را منتشر کند. اپل قبلاً یکی از ویژگی های این به‌روزرسانی را حذف کرده بود، که آن پلی لیست اپل موزیک بود که درآن به افرادی که شما تایید کرده‌اید این اجازه را می‌داد تا آهنگ‌های دلخواهشان را به پلی لیست اضافه کنند. نگرانی اپل این بود که برخی افراد از این ویژگی برای آزار کاربران اپل موزیک استفاده کنند و با اضافه کردن آهنگ‌های ناخوشایند باعث نارضایتی کاربران شوند.

iOS 17.2 RC و رفع مشکلاتی از قبیل شارژ بی‌سیم در برخی از وسایل نقلیه

در حالی که GM (شرکت جنرال موتورز) سه هفته پیش گفت، “ما از این نگرانی آگاه هستیم و در حال بررسی هستیم. تا این لحظه چیزی را نمی‌توانیم تایید کنیم”، البته اپل به‌طور خاص به GM اشاره نمی‌کند. با این حال، قطعاً منطقی است که اپل بر روی مشکل سیستم شارژ بی‌سیم GM تمرکز کند. مثلا در ماه اکتبر، مشخص شد که برخی از کاربران iPhone 15 که از پد شارژ بی‌سیم داخل خودروهای بی‌ام‌و استفاده می‌کردند، چیپ NFC داخل آیفون‌هایشان آسیب دیده است.

iOS 17.2 همچنین باعث بهبود در دوربین‌های تله‌فوتو در iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max می‌شود. در iOS 17.2 “ما شاهد ارتقا در سرعت فوکوس در تله‌فوتو موقع گرفتن تصاویر اشیاء کوچک و دور درiPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max خواهیم بود.” همچنین با نصب iOS 17.2،کاربران قادر به ضبط ویدیوهای فوق العاده خواهند بود که حتی می‌توان آنها را بر روی هدست Vision Pro مشاهده کرد.

تا الان iOS 17.2 به احتمال زیاد آخرین بروزرسانی سال خواهد بود و شامل اصلاحات مختلفی در ابزارهای آب و هوا می‌شود. یک تغییر دیگر نیز بهبودی در AirDrop است که شامل گزینه‌های بیشتر دراشتراک مخاطبین و بلیط‌های سفر، بلیط‌های فیلم و دیگر کارت‌های مجاز، خواهد بود. البته شارژ بی‌سیم Qi2 از آیفون 13 و آیفون 14 هم پشتیبانی خواهد کرد.

باید منتظر بود که تا هفته آینده بروزرسانی منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 1 =