اخبار, تکنولوژی, موبایل

Google Play Movies & Tv برای Android Tv درژانویه سال 2024 دیگر وجود نخواهد داشت

گوگل پلی


گوگل تا به حال تغییرات زیادی در بسیاری از اپلیکیشن‌های خود ایجاد کرده است، برخی از آن‌ها را کنار گذاشته، برخی را جایگزین کرده یا به طور کامل آن‌ها را حذف کرده است. اخیراً Google Play Movies & TV یکی از اپلیکیشن‌هایی بود که این شرکت تصمیم گرفت در ابتدای امسال آن را متوقف کند. آنها تأیید کردند که برنامه Google Play Movies & TV برای Android TV در تاریخ 5 اکتبر منحل خواهد شد.

دسترسی کاربرانی که اکانت خریده اند بعد از حذف برنامه به چه صورت خواهد بود

اولاً، Google Play Movies & TV دیگر بر روی دستگاه‌های Android TV یا وب‌سایت Google Play قابل دسترسی نخواهد بود. با این حال، این تغییر طی چند هفته آینده در بستر مکان و کشورها انجام خواهد شد.

در ثانی، کاربران قادر خواهند بود تا به تمامی تایتل ها چه روی دستگاه‌های Android TV، چه در دستگاه‌های Google TV، یا در Google TV (Android و iOS) در یوتیوب دسترسی پیدا کنند. روش انجام این کار بدین صورت هست که از تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ امکان پذیر خواهد بود:

در تلویزیون ها و دستگاه های پخش با Android TV – در تب shop ، میتوانید تایتل های خریداری شده خود را ببینید یا خرید و اجاره فیلم های جدید در Android TV بصورت ردیف در کتابخانه شما یا library قابل دسترسی خواهد بود.

در کابل باکس یا set-top boxes با Android TV – برنامه یوتیوب جای جدید شما، برای تماشای تایتل هایی است که پیش از این خریداری کرده اید. پس برای تماشای آنها و برای دسترسی به برنامه هایی که قبلا اجاره‌ کرده اید، میتوانید در سایت یوتیوب به آنها دسترسی داشته باشید.
با این حال، شما تا 17 ژانویه 2024 وقت دارید تا از برنامه Google Play Movies & TV برای Android TV استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =