اخبار, تکنولوژی, فناوری ها, لپ تاپ, معرفی محصولات

پشتیبانی Acer از Intel Core Ultra

Acer پشتیبانی از Intel Core Ultra را با لپ‌تاپ‌های Swift و Predator که از هوش مصنوعی قدرت گرفته اند را تأیید می‌کند. در اد امه با Acer Swift Go 14 و Predator Triton Neo 16 که از پردازنده‌های جدید Core Ultra Intel استفاده می‌کنند، آشنا می شوید.

Acer Swift Go 14 (SFG14-72/T) در ژانویه با قیمت 799.99 دلار در امریکای شمالی عرضه خواهد شد، در حالی که Predator Triton Neo 16 با قیمت 1499 دلار و بالاتر، و در مارچ عرضه خواهد شد. با استفاده از AcerSense، نرم‌افزار کاربردی لپ‌تاپ (که با یک دکمه اختصاصی راه‌اندازی می‌شود) که کنترل کارایی، نگهداری و تجربیات سفارشی لپ‌تاپ را بر عهده دارد. این برنامه شامل یک بخش Acer AI Zone برای مدیریت و به‌روزرسانی برنامه‌ها و ویژگی‌های هوش مصنوعی Acer خواهد بود. هر دو لپ تاپ از پردازنده‌های Core Ultra شرکت Intel استفاده خواهند کرد. لپ تاپ Acer Swift Go 14 نیز دارای تاییدیه Evo شرکت Intel است. جالب است بدانید که، Evo به معنای لپ تاپ پرچمدار شرکت Intel است، که در آن مهندسین شرکت Intel و سازنده رایانه تبادل منابع مهندسی می‌کنند و آزمایش‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند.

SWIFT GO 14

Acer پنج پیکربندی Swift Go 14 را ارائه خواهد کرد،که شامل مدل پایه: 8 گیگابایت حافظه، به همراه 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD، همراه با یک Core Ultra 5 125H. (شرکت Intel حرف “i” را کنار گذاشته است، لذا قبلا Core i5 بود.) Acer همچنین پیکربندی‌های دیگری با 16 گیگابایت حافظه و تا 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD Gen4 ارائه خواهد کرد که قیمت آن تا 999.99 دلار می‌رسد. صفحه نمایش جذاب و با کیفیتی که قرار است حتی در مدل پایه Acer’s Swift Go ببینیم که رزولوشن 1920×1200 را ارائه می‌دهد که یک گام بالاتر از نمایش‌های سنتی 1080p است. و حتی بهتراز آن، مدل‌های پریمیوم رزولوشن یعنی 2880×1800 را ارائه می‌دهند! و یک نمایشگر OLED سیاه (CineCrystal) واقعی و با کیفیت، و با فرکانس 90Hz. این را با قابلیت‌های DisplayHDR True Black 500 ادغام کنید که در نتیجه این صفحه نمایش‌ها باید خستگی چشم را کاهش دهند و کیفیت محتوای سینمایی را ارتقا دهند. Acer همچنین دوربین‌های 1440p را در حال ساخت دارد هرچند که مطمئن نیستیم که آیا آن‌ها بصورت 1080p پخش می‌شوند یا خیر.

Triton Neo 16

“پردازنده Triton Neo 16 شرکت Acer در میزان عمر باتری تفاوتی ایجاد نکرده است و بیشتر روی بهینه سازی صفحه نمایش مانور داده است. صفحه نمایش 16 اینچی چند گزینه ای با رزولوشن تا 3.2K و نرخ تازه‌سازی 165Hz. و البته با اضافه شدن نمایشگرهای دقیق رنگ‌های “Calman Verified” به همراه گستره رنگی 100 درصد DCI-P3.

این لپ تاپ شامل یک درگاه Thunderbolt، HDMI و یک خواننده کارت microSD نیز می‌باشد. این لپ‌تاپ دارای یک کلید اختصاصی به نام PredatorSense است که از طریق آن می‌توانید یکی از چهار حالت عملیاتی را کنترل، و عملکرد دستگاه را نظارت کنید، همچنین صفحه کلید RGB را شخصی‌سازی کنید که دارای سه منطقه است. همچنین این لپ‌تاپ از Nvidia Optimus پشتیبانی می‌کند که عملکرد گرافیکی را با عمر باتری متعادل میسازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 3 =