تکنولوژی, ساعت هوشمند, فناوری ها, معرفی محصولات, مقایسه

ساعت اپل واچ سری 9 یا ULTRA 2؟

می خواهیم به بررسی دو ساعت جدید از اپل یعنی سری 9 و ULTRA 2 بپردازیم. اگرچه ساعت های هوشمند سری 9 و Ultra 2، از نظر استایل تفاوت چندانی با هم ندارند اما دارای تعداد زیادی تفاوت های فنی هستند. هر دو دارای تراشه‌ی جدید S9 SiP هستند که 5.6 میلیارد ترانزیستور و یک GPU 30% سریع‌تر را به همراه دارد. چطور می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای نیازهای شما بهتر است؟ در ادامه، مقایسه‌ای ازاپل واچ سری 9 و اپل واچ الترا 2 را مشاهده خواهید کرد.

اگر بخواهید ساعت هوشمند اپل واچ سری 9 را تهیه کنید…

1.اگر به دنبال ساعتی با تمام ویژگی های خاص هستید البته با قیمت مناسب تر، سری9 برای شما بهترین انتخاب است. تمام ویژگی های ساعت های نسل قبلی را بصورت ارتقا یافته دارد. کیفیت ساخت آن عالی است و طراحی جذابی دارد. قیمت هم نسبت به اولترا 2 مناسب تر است.

2. هر دو ساعت تنوع بندهای زیادی با بهره از مواد و رنگ های مختلف دارند، اما سری ۹ بندهایی اختصاصی در اندازه و با مواد مختلف نیز دارد. S9 یک پوشش آلومینیومی با نمایشگری از جنس شیشه ایون-ایکس و یک پوشش استیل ضد زنگ با نمایشگر کریستال سافیر در اندازه های ۴۱ یا ۴۵ میلیمتر دارد.

3. اگر شما تازه می خواهید وارد دنیای ساعت های هوشمند شوید و دوست دارید که برند اپل بخرید سری 9 برای شماست! ساعت های هوشمند S9 و Ultra 2 انتخاب‌های بسیار خوبی هستند، اما اگر شما از افرادی هستید که همواره به دنبال جدیدترین فناوری هستند، S9 پیشنهاد خوبی می تواند باشد. سنسورها، دقیق تر از نسل های قبل کار می کنند. نمایشگر با روشنایی 2000 نیت و قابلیت دابل تب و ضدآب بودن تا عمق 50 متری، لذت داشتن این ساعت را دو چندان می کند.

اگر بخواهید ساعت هوشمند اپل واچ ULTRA 2 را تهیه کنید…

1.سری Ultra 2 برای افرادیست که ازانجام ورزش‌های هیجان انگیز که در فضای بازهستند، لذت میبرند. به عنوان مثال، این ساعت دارای یک صفحه نمایش جدید اختصاصی به نام “Modular Ultra” است که جزئیاتی مانند ارتفاع، عمق و ثانیه را نمایش می‌دهد. ویژگی‌های جذاب و ویژه ای برای پیاده‌روی و غواصی و دوچرخه سواری دارد. علاوه بر این، Ultra 2 فریمی قوی‌تر از سری 9 دارد که آن را کمی مقاوم‌تر می‌کند.
این ساعت هوشمند دارای میزان روشنایی‌ 3,000 نیت است (هر دو مدل الترا اصلی و سری 9 در حداکثر میزان روشنایی 2,000 نیت هستند) که باعث می‌شود در معرض نور خورشید، صفحه نمایش روشن تری داشته باشید. الترا 2، مانند الترا اصلی، همچنین دکمه‌ی فعال‌سازی قابل تنظیمی دارد که در سری 9 وجود ندارد. می‌توانید یک وظیفه را به این دکمه اختصاص دهید، مانند شروع/پایان دادن به تمرین، زمانگیر با یک‌تایمر، روشن کردن چراغ قوه و غیره. ویژگی‌های “مناسب برای استفاده خارج از منزل” بدون شک از مهمترین مزایای الترا 2 نسبت به سری 9 است.

  1. اگر به دنبال یک ساعت بزرگ و پرقدرت هستید، پیشنهاد ما به شما Ultra ۲ است. Ultra ۲ با اندازه ۴۹ میلی‌متر عرضه شده است. ابعاد این ساعت بزرگ و بسیار چشم‌گیر است.
  1. Ultra 2 دارای عمر باتری 36 ساعته با استفاده تیپیکال و 72 ساعت در حالت استفاده کم است، در حالی که Series 9 دارای عمر باتری 18 ساعته می‌باشد. داشتن بیش از24 ساعت عمر باتری، در دنیای ساعت های هوشمند، اتفاق مهمی است. پس اگر شما به طور قطع نیاز به یک ساعت دارید که عمر باتری خوبی داشته باشد، Ultra 2 بهترین انتخاب است.

هر دو ساعت هوشمند اپل دارای مزایا و معایبی هستند که به نیاز شما بستگی دارند. شما میتوانید به صفحه SERIES 9 و ULTRA 2 در بهین همراه بروید و بررسی دقیق تراین ساعت ها را ببینید و با توجه به نیازتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سیزده =