اخبار, تکنولوژی, فناوری ها, معرفی محصولات, موبایل

گلکسی اس 25

سامسونگ برای برگزاری یک رویداد در پاریس در حال آماده شدن است. بیشتر توجه رسانه‌ها به مدل‌های Z Fold 6 و Z Flip 6 و S25 است. در حال حاضر همه منتظر گلکسی اس 25 Ultra هستند. چهار دوربین پشت S25 Ultra ممکن است با دوربین های موجود روی S24 Ultra تقریبا یکسان باشند.

پیکسل بیشتر، همان مهارت‌های زوم نوری

همچنان که «Ice Universe» اعتقاد دارد که گلکسی اس 25 الترا با چهار حسگر دوربین در پشت، عرضه خواهد شد. ممکن است (اگرچه هنوز ثابت نشده) عدسی تله فوتو حداقل 40 مگاپیکسل باشد که نسبت به 10 مگاپیکسل در گلکسی اس 24 با زاویه زوم اپتیکی 3 برابر ارتقا میابد. همچنان توان زوم کردن برای گلکسی اس 25 الترا تغییر نخواهد کرد.

لنز اولترا واید در پشت گوشی S25 Ultra، از 12 به 50 مگاپیکسل می‌تواند بالا رود، در حالی که دوربین اصلی و لنز تله فوتو پریسکوپ با زوم اپتیکال 5 برابر و احتمالاً عدسی های 200 مگاپیکسل و 50 مگاپیکسل بدون تغییر باقی می مانند.
قطعاً ما از دیدن یک سیستم دوربین پشتی چهارگانه 200 + 50 + 50 + 50 مگاپیکسلی، هیجان زده می شویم. البته، شمارش مگاپیکسل‌های چشمگیر همیشه تجربه عکاسی قابل توجهی در جهان واقعی نیست، اما گلکسی اس 24 الترا بی شک از بهترین دوربین های دنیا با یک تنظیم 200 + 10 + 50 + 12 مگاپیکسلی است،

چه ارتقا‌های اصلی دیگری باید انتظار داشته باشیم؟

در نهایت، سری گلکسی اس 25 احتمالاً هشت ماه تا اعلام رسمی فاصله دارد. به این معنا که احتمالاً خود سامسونگ هنوز برای طراحی نهایی یا مشخصات الترا تصمیم نگرفته است. چیزی که به نظر می‌رسد (بیشتر یا کمتر) این است که اندازه صفحه 6.8 اینچی تغییری نخواهد کرد، و اگر از ما بپرسید، احتمال زیاد همین موضوع برای ظرفیت باتری 5,000mAh نیز صادق است. یکی از زمینه‌های مهم که احتمالاً سامسونگ در آن ارتقا پیدا می کند، هوش مصنوعی است. اگرچه هنوز برای حدس در مورد ماهیت دقیق ویژگی‌ها و فناوری‌های هوش مصنوعی، زود است. خب، این تقریبا همه چیزی است که می‌توانیم در حال حاضر در مورد آن صحبت کنیم. باید منتظر ماند تا بعد از رویداد اخبار درست تری بگذاریم. پس برای اطلاع اخبار بیشتر با بهین همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 7 =