اخبار, تکنولوژی, فناوری ها, معرفی محصولات, موبایل

به روزرسانی One UI 6.1

سامسونگ در انتهای ماه مارس برای تعدادی از گوشی های Galaxy به روزرسانی One UI 6.1 را عرضه می‌کند. این به‌روزرسانی همزمان با معرفی سری Galaxy S24 ارائه شد.

زمان دقیقی برای ارائه آپدیت OneUI 6.1 اعلام نشده است اما بنظر میرسد در نیمه اول سال 2024 منتشر کند. ما می‌دانیم که زمان دریافت به‌روزرسانی برای برخی از دستگاه‌های One UI 6.1 واجد شرایط چه زمانی خواهد بود.
گوشی های گلکسی زیر که در ادامه آنها را مشاهده می کنید، تا پایان ماه مارس، به روزرسانی One UI 6.1 را دریافت می کندد. اما تخمین زدن این موضوع بسیار دشوار است. زیرا این انتشارات جهانی هستند که معمولاً به شکل موجی انجام می شوند. در هر صورت، اگر یکی از این گوشی ها یا تبلت های سامسونگ را دارید، تا پایان ماه مارس به روزرسانی One UI 6.1 دریافت خواهید کرد.

سامسونگ بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 را برای یک جمعیت گسترده تر می‌خواهد، و OneUI 6.1 قرار است دقیقا همین کار را انجام می‌دهد. مثلاً ترجمه لحظه ای، دستیار چت، دایره جستجو، دستیار یادداشت، و ویرایش سفارشی تنها برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی است که سامسونگ قصد دارد به گوشی های فهرست شده بیاورد.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 18 =