اخبار, تکنولوژی, ساعت هوشمند, فناوری ها, معرفی محصولات, موبایل

سامسونگ گلکسی رینگ

سامسونگ به تازگی در رویداد Unpacked که برای معرفی Galaxy S24 بود، نکته‌ای جذاب در مورد اولین گلکسی رینگ خود افشا کرد. اکنون، در کنگره جهانی موبایل (MWC) در بارسلونا، سامسونگ Galaxy Ring را به صورت زنده به نمایش گذاشت و باید گفت که واقعاً بی‌نظیر بود.

عمر باتری رینگ

سامسونگ فعلاً درباره جزئیات این حلقه، که قرار است در نیمه دوم سال 2024 منتشر شود، سکوت کرده‌ است. فقط در کنگره جهانی موبایل (MWC)، سامسونگ از عمر باتری این حلقه صحبت کرد. با توجه به منابع، انتظار می رود گلکسی رینگ دارای یک عمر باتری چشمگیر از پنج تا نه روز باشد. این اطلاعات توسط سرپرست تلفن همراه سامسونگ، تأیید شده است.

عمر باتری بلند مدت انگشترهای هوشمند یک ویژگی برجسته است. اصلی‌ترین نکته این است که از نمایشگر محروم هستند. گلکسی رینگ یک گام به بازاری که کمی خاص است می‌گذارد، در برابر تنها چندین رقیب مانند انگشتر اورا و انگشتر هلیو امیزفیت، که عمر باتری بلند مدت مشابهی را ارائه می‌دهند، روبرو است.
به غیر از عمر باتری ، ما تا الان در مورد گلکسی رینگ این را می‌دانیم که، در سه رنگ شیک، نقره‌ای ، طلایی و مشکی، در دسترس خواهند بود. گلکسی رینگ یک مجموعه از 9 سایز مختلف را ارائه خواهد داد.

به عنوان مثال، حلقه Oura با عمر باتری 7 روزه قابل اعتماد و تنها با یک بار شارژ، گام های بلندی را در حوزه حلقه هوشمند برداشته است. اگر گلکسی رینگ واقعاً به مدت 9 روز شارژ نگه دارد، قطعاً رقبای خود را پشت سر خواهد گذاشت. با این حال، همانطور که این دستگاه جدید است، باید دید تا در آزمایش‌های واقعی چگونه عملکردی خواهد داشت.
گلکسی رینگ به طور بی‌درنگ با دستگاه‌های دیگر در داخل اکوسیستم گلکسی مانند تلفن همراه یا ساعت هوشمند ادغام می‌شود، و این امکان را به شما می‌دهد که داده‌های حلقه را به گوشی انتقال دهد و می تواند از طریق سنسورهای اضافی موجود در حلقه ویژگی‌های خاص ساعتتان را بهبود ببخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + پنج =