اخبار, تکنولوژی, فناوری ها, موبایل

One UI 6.1 و مشکلات آن

One UI 6.1 عامل کاهش سرعت شارژ دهی در بعضی گوشی‌ها است. Galaxy S23، Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 تا 40 درصد شارژ خالی می کنند. حتی زمانی که کاربران از شارژر 25W سامسونگ استفاده می‌کنند، سرعت شارژ آن‌ها در حدود 15W است. در حالی که به روزرسانی One UI 6.1 به دلیل کاهش سرعت شارژ مورد سرزنش قرار گرفت، این مشکل ممکن است اصلاً به One UI 6.1 مربوط نباشد.

شارژ و اسکن اثر انگشت

سرعت شارژ، وقتی که باتری به نزدیکی پر شدن آن می‌رسد، کاهش می‌یابد. بیشتر تصاویری که نمایش سرعت شارژ 15 واتی خطوط Galaxy S23 یا Galaxy Z Fold 5 را نشان می‌دهند. نشان دادند که باتری‌های این دستگاه‌ها تقریباً 70٪ شارژ شده‌اند. بیایید ابتدا از One UI 6.1 گذر کنیم. ما دیگر به علت کاهش سرعت شارژ که در خطوط Galaxy S23 و Galaxy Z Fold 2023 مشاهده شده است، این به روزرسانی را سرزنش نکنیم. کاربران مسائلی مربوط به اسکنر اثر انگشت روی سری Galaxy S23 پس از نصب One UI 6.1 مشاهده می‌کنند.

نظرات کاربران

یک کاربر نوشت: “آیا کسی مشکلاتی با اسکنر اثر انگشت روی S23 پس از به‌روزرسانی به OneUI 6.1 دارد؟ گاهی وقت‌ها، گوشی را از جیبم درمی‌آورم، دکمه قفل را فشار می‌دهم (یا دوبار لمس می‌کنم) و سریع سعی می‌کنم از اسکنر اثر انگشت استفاده کنم، ابتدا هیچ اتفاقی نمی‌افتد. با این حال، یک بار که انگشتم را بلند می‌کنم، دوباره انیمیشن اثر انگشت ظاهر می‌شود و بعد کار می‌کند. این قبل از به‌روزرسانی به 6.1 هرگز اتفاق نیفتاده بود.”
تعدادی از صاحبان دستگاه‌های سامسونگ که همه می‌گویند که این مشکل را دارند. کاربر دیگری از سری گلکسی S23 اعتراض می‌کند که اثر انگشت وقتی اولین بار فشرده است، ناپدید شد. یک موضوع مشابه برای کاربر دیگری رخ داد که این مشکل را در گلکسی S23 FE‌ دارد. او افزود: ” زمانی که صفحه را روشن می‌کنم تا انگشتم را بگذارم روی آن، نور سنسور چشمک می‌زند و به طور ناگهانی خاموش می‌شود. می‌توانم در تلاش دوم به طور عادی وارد شوم.”

با این مشکلات باید دید که بروزرسانی جدیدی برای OneUI 6.1 داریم یا خیر. البته این موضوع نیاز به زمان و بررسی بیشتری دارد. در آینده با خبرهای جدیدتر در خدمت شما خواهیم بود.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + یک =