اخبار, اسپیکر, تبلت, تبلیغات, تکنولوژی, معرفی محصولات, مقایسه

مقایسه اسپیکر هارمن کاردن studio 3 و JBL BoomBox 3

اسپیکر JBL Boombox 3 و بلوتوث را می توانید به راحتی حمل کنید. بخاطر ضد آب بودن آن میتوانید به ساحل یا کنار استخر ببرید. با طول عمر باتری 24 ساعته، شما می‌توانید کل روز موزیک گوش کنید و لذت ببرید. در مقابل اسپیکر هارمن کاردن را دارید که به‌ صورت بی‌سیم از طریق بلوتوث می توانید موسیقی پخش کنید و لذت ببرید. با طراحی شیک، مواد تشکیل دهنده با کیفیت بالا و نور پردازی فوق العاده، Harman Kardon Aura Studio 3 ظاهری مدرن به منزل شما می دهد. در جداول زیر به بررسی بیشتر این دو اسپیکر می پردازیم.

طراحی

نامJBL BOOMBOX 3H.K STUDIO 3
ابعاد350×600 میلی‌متر232x232x283.6 میلی متر
وزن7000 گرم3600 گرم
نوع اتصالبی سیم و با سیم بلوتوثبا سیم

باتری و ارتباطات

نامJBL BOOMBOX 3H.K STUDIO 3
مدت زمان شارژ4.5 ساعت
حداکثر زمان پخش24 ساعت
بلوتوث5.34.2
مدل بلوتوثA2DP 1.3 , AVRCP 1.5A2DP 1.3 , AVRCP 1.6
فرکانس بلوتوث2.4GHz-2.4835GHz2.402-2.480GHz
فرستنده بلوتوثGFSK,DQPSK,8DPSKGFSK,DQPSK,8DPSK
قدرت فرستنده بلوتوث 12dBm(EIRP)> 9dBm>

ویژگی ها

نامJBL BOOMBOX 3H.K STUDIO 3
توان خروجی180 وات130 وات
مقاومت در برابر آبدارد IP67ندارد
مقاومت در برابر گرد و غبارداردندارد
اقلام همراه محصولکابل برق/دفترچه راهنماکابل برق

اسپیکر JBL Boombox 3 با وای فای و بلوتوث صدایی با باس عمیق، ارائه می‌دهد. با اسپیکر JBL Boombox 3 می‌توانید در هر جایی موسیقی را با وضوح بالا پخش کنید، که شامل Dolby Atmos سه بعدی است. تجربه‌های صوتی بی‌درنگ را چه در داخل و چه در خارج از منزل داشته باشید. با باتری 24 ساعته و طراحی ضد آب و ضد گرد و غبار، همیشه برای ماجراجویی‌های روزانه آماده هستید. موسیقی را از طریق AirPlay، Alexa Multi-Room Music، Chromecast built-in™ و Spotify Connect پخش کنید. ساخت این اسپیکر، شامل مواد بازیافتی و پلاستیک، که دوست دار محیط زیست است.

با طراحی به یادماندنی و آیکونیک و صدای زیبای 360 درجه هارمن کاردن Aura Studio 3، خانه خود را ارتقا دهید. یک اسپیکر شگفت‌انگیز که به اندازه‌ی صدایش زیبا است. این اسپیکر صدای پرکشش را با نورپردازی یکپارچه، ترکیب می‌کند. با طراحی کم‌حجم و پوشش گرفته از یک کاپ، این اسپیکر به زیبایی با دکور خانه‌تان، تلفیق می‌شود.

با بررسی هر دو اسپیکر می توانید بر اساس نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. اما برای محیط بیرون و ساحل قطعاً JBL Boombox 3 انتخاب بهتری است. در مقابل برای منزل و زیبا شدن دکوراسیون میتوانید از اسپیکر زیبای Harman Kardon Aura Studio 3 استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دو =