اخبار, تکنولوژی, فناوری ها, معرفی محصولات, موبایل

Nothing Phone (2a) Plus

اولین گوشی که از چیپ جدید Dimensity 7350 Pro مدیاتک بهره‌مند خواهد شد، Nothing Phone (2a) Plus است. این موضوع امروز توسط حساب رسمی Nothing X تأیید شد و چندین جزئیات در مورد مشخصات فنی دستگاه نیز افشا شد.

اطلاعات جانبی

در آینده، گوشی Nothing Phone (2a) Plus معرفی خواهد شد که مجهز به چیپست MediaTek Dimensity 7350 Pro است. این یک تغییر برای Nothing است، زیرا گوشی‌های قبلی آن‌ها به جز Nothing Phone (2a) از چیپ‌های Qualcomm Snapdragon استفاده می‌کردند. انتظار می‌رود چیپ جدید 10٪ افزایش عملکرد و 30٪ گرافیک سریع‌تر نسبت به چیپ Dimensity 7200 Pro در Nothing Phone (2a) ارائه دهد.

وقتی Nothing برای Nothing Phone (2a) به MediaTek روی آورد، بین مصرف‌کنندگان حس احتیاط و خوش‌بینی وجود داشت و همه منتظر این مدل جدید هستند. هنوز مشخص نیست که آیا این نگرش‌ها با معرفی 7350 Pro تغییر کرده‌اند یا نه. سوال این است که آیا این ارتقاءها به اندازه‌ای قابل توجه هستند که مدل جدید این گوشی را توجیه کنند.

در رونمایی، Nothing تصویری از Nothing Phone (2a) Plus با 12 گیگابایت رم منتشر کرد، اما مشخص نیست که آیا این مدل اصلی خواهد بود یا یک نسخه بالارده. Nothing Phone (2a) همچنین گزینه‌ای با 12 گیگابایت رم دارد، اما یک نسخه 8 گیگابایتی برای کسانی که بودجه کمتری دارند نیز ارائه می‌دهد. گوشی (2a) پلاس با یک تکنولوژی اختصاصی جهانی به نام MediaTek Dimensity 7350 Pro مجهز میشود.

این پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت 3.0 گیگاهرتز کار می‌کند و گوشی (2a) پلاس را تقریباً 10% سریع‌تر از تلفن (2a) می‌کند. برای بازی طراحی شده، GPU Mali-G610 MC4 با حداکثر سرعت 1.3 گیگاهرتز کار می‌کند و این باعث می‌شود 30% سریع‌تر باشد.

نکته جالب دیگر، واژه “پلاس” در نام این مدل است. آیا به سادگی به معنی عملکرد بهتر و ویژگی‌های اضافی است یا به اندازه فیزیکی بزرگ‌تر و صفحه‌نمایش اشاره دارد؟ این یک جهت‌گیری جدید برای Nothing است، بنابراین حدس و گمان‌ها بسیار زیاد است.

رونمایی رسمی این گوشی در 31 ژوئیه است و هر چه به آن تاریخ نزدیک‌تر می‌شویم، انتظار بیشتری برای رونمایی‌های جدید داریم. هیچ‌کس به خاطر بازاریابی‌اش شناخته نمی‌شود، به‌خصوص در مورد رونمایی دستگاه‌های جدید، بنابراین ممکن است در انتظار رونمایی رسمی، غافل‌گیری‌های جالبی ببینیم.

*شما میتوانید گوشی NOTHING PHONE 1 را در بهین همراه ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سیزده =