اخبار, تکنولوژی, فناوری ها, معرفی محصولات, موبایل

2a گوشی جدید Nothing Phone

گوشی Nothing Phone 2a در رویداد MWC در بارسلونا معرفی شد. این گوشی دارای قاب شیشه ای کاملا شفاف است که رابط Glyph را بصورت درخشان نشان می دهد. یک مربع قرمز در سمت راست، زیر دوربین، وجود دارد. چراغ های Glyph اطراف دوربین به گونه ای است که با ریتم موسیقی هماهنگ می شود.

ویژگی ها

ماژول دوربین دوگانه ای در قسمت پشت گوشی به صورت افقی قرار دارند. گوشی Nothing Phone 2a با قیمت پایین‌تری نسبت به پرچمدار فعلی،Nothing Phone 2، عرضه خواهد شد. آنچه که می‌دانیم این است که Nothing Phone 2a توسط یک مدیاتک 7200 Pro با طراحی ویژه تغذیه می‌شود و معرفی کامل آن در تاریخ 5 مارچ انجام خواهد شد. شرکت ناتینگ فون با مدیاتک Dimensity 7200 Pro به صورت اختصاصی همکاری کردند تا بتوانند عملکردی بهتر و قدرتمند ارائه دهند.

بعداً ما می توانیم از طریق آزمون‌ها و بنچمارک‌های خود، با صفحه نمایش، نرم‌افزار و مشخصات فنی آشنا شویم. علاوه بر این، ما کنجکاو هستیم که آیا این گلیف (Glyph) همانند گوشی Nothing Phone 2a یک تایمر دارد؟ آیا هنوز هم می‌تواند از نسخه محدود سازنده گلیف (Glyph composer) استفاده کند؟ گوشی Nothing Phone 2 دارای تعداد زیادی چراغ در پشت برای بازی است، در حالی که به نظر می‌رسد Nothing Phone 2a تنها سه تا چراغ دارد.

به عنوان یک یادآوری، ترتیب کنونی شامل گوشی Nothing Phone 2 به عنوان پرچمدار و گوشی Nothing Phone 1 که هنوز به عنوان یک گزینه میان‌رده با قیمت پایین عرضه می‌شود، است. این گوشی‌ها در بازارهای محدودی عرضه می‌شوند. ما تخمین می‌زنیم و شاید همانطور که انتظارش را داریم، Nothing Phone 2a خودش را با سخت‌افزار جدیدترش و دیدگاه تازه‌تری نسبت به فرمول میان‌رده وارد بازار کند و جایگزین Nothing Phone (1) شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 19 =