اخبار, ساعت هوشمند, فناوری ها, معرفی محصولات

واچ 2 شیائومی به همراه سیستم عامل Wear OS

واچ 2 شیائومی در چین معرفی شده است، بنابراین ما مشخصات این ساعت هوشمند را که اخیرا در بازارهای جهانی به صورت رسمی معرفی شده است را بررسی می کنیم. چیزی که این ساعت را جذاب می کند، قیمت بسیار رقابتی و مشخصات خوب آن است. مهمترین نقطه فروش به جز قیمت مقرون به صرفه، عمر باتری آن است.

مشخصات کلی

طبق ادعای شرکت چینی، باتری ساعت هوشمند شیائومی Watch 2 می‌تواند تا 65 ساعت با فقط یک بار شارژ کار کند، که بسیار بیشتر از آنچه که سامسونگ گلکسی واچ 6 ارائه می‌دهد، (حدود 30 ساعت) است.ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 با سیستم عامل Wear OS اجرا می‌شود و از تراشه Qualcomm Snapdragon W5+ نسل 1 پیروی می‌کند. همچنین، این ساعت هوشمند دارای 2 گیگ رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است.

مشخص نیست که آیا ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 از همان ترفندی استفاده می‌کند، که ساعت هوشمند وان پلاس Watch 2 برای ارائه عمر باتری بهتر، از آن بهره برده است. برای کسانی که بی‌خبر هستند، Watch 2 وان پلاس دارای معماری دو موتوره است. رابط هیبریدی Wear OS می تواند هوشمندانه بین واحد MCU (میکروکنترلر کم مصرف) و واحد AP (پردازنده برنامه‌های قوی) سوئیچ کند. که در صورت عدم نیاز به AP ، آن را به حالت تعلیق درمی آورد تا عمر باتری را نگه دارد.

ساعت هوشمند شیائومی واچ2 شامل یک نمایشگر لمسی AMOLED با سایز 1.43 اینچ و باتری 500mAh است. با این وجود، طراحی آن کاملاً متفاوت است. ساعت شیائومی واچ 2 خیلی شبیه به Galaxy Watch است. ساعت جدید شیائومی واچ 2 اکنون برای خرید در اروپا با قیمت فقط 199 یورو و 169 پوند موجود است.

مدل های دیگر شیائومی با قیمت های مناسب که شامل WATCH C2 و WATCH A1 را می توانید در بهین همراه مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + سه =