اخبار, تکنولوژی, فناوری ها, معرفی محصولات, موبایل

Realme 12 5G با قیمت عالی رسما معرفی شد

همانطور که منتظر بودیم، Realme اسمارتفون اندروید میان رده‌ی جدید خود، Realme 12 5G را معرفی کرد. این دستگاه جدید اکنون در هند برای خرید به قیمتی حدود 200 دلار در دسترس است. با این حال شرکت یک کوپن 25 دلاری ارائه می‌دهد که قیمت را زیر مبلغ، 200 دلار می‌آورد.

مشخصات و ویژگی ها

Realme 12 5G دارای مشخصات مناسبی از جمله پردازنده MediaTek Dimensity 6100+، 6/8GB RAM و حافظه داخلی 128GB (قابل افزایش از طریق کارت microSD) است.

به گفته Realme، این اولین تلفن همراه آن است که دکمه داینامیک اول را دارا است، که به طور اصلی به کاربران امکان تغییر بین چندین عملکرد را هنگام فشردن دکمه روشنایی می دهد مانند حالت DND (عدم اخطار)، دوربین، چراغ قوه، حالت هواپیما، حالت شب، و غیره. به علاوه، دکمه روشنایی به عنوان حسگر اثر انگشت نیز استفاده می شود. بنابراین به نظر می رسد این دکمه چند منظوره است که توسط صاحبان Realme 12 5G استفاده می شود.

در پشت، Realme 12 دارای دوربین دوگانه است که شامل یک حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی است. همچنین یک دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی نیز در جلو برای عکس‌های سلفی وجود دارد. Realme 12 5G دارای یک باتری 5,000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی می‌باشد و دارای یک صفحه نمایش IPS LCD با اندازه 6.72 اینچ، رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 120Hz است.

مشتریان در هند می‌توانند گوشی Realme 12 را در دو رنگ، بنفش تیره و سبز جنگلی، تهیه کنند. نسخه 8/128 گیگابایتی این گوشی تنها 10 دلار گران‌تر است، بنابراین احتمالاً بهتر از مدل 6/128 گیگابایتی می‌فروشد.

یکی از بهترین مدل های این برند 11Pro Plus را میتوانید در بهین همراه ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =