اخبار, تکنولوژی, فناوری ها, معرفی محصولات, موبایل

آیفون 17 و معرفی صفحه نمایش آن

به گزارش رسانه کره‌ای THE ELEC،آیفون 17 و آیفون 17 پلاس دارای صفحه‌ نمایش‌های OLED با استفاده از پنل‌های اکسید پلی‌کریستالی با دمای پایین (LPTO) خواهند بود. صفحه نمایش ProMotion با فرکانس 120 هرتز که تجربه اسکرولینگ سریع‌تر و روان‌تری را فراهم می‌کند. تاکنون برای مدل‌های پرو iPhone استفاده می شد. پس از ظهور آن در iPhone13 Pro و 13Pro Max در سال 2021، حال این روند قرار است در سال 2025 کمی تغییر کند.

نمایشگر ProMotion

این پنل‌ها اجازه می‌دهند نرخ نوسازی صفحه تا حداکثر 120Hz برسد. به علاوه، این پنل‌ها می‌توانند به سادگی در زمانی که نیاز باشد به 1Hz کاهش یابند. همین موضوع نحوه عملکرد صفحه‌نمایش‌های همیشه روشن اپل را، نشان می دهد. اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، کاربرانی که به دنبال آیفون‌های جدید در یک سال و نیم آینده هستند، نیازی به انتخاب گزینه‌های گران‌قیمت برای دسترسی به ویژگی‌هایی مانند صفحه‌نمایش همیشه روشن ندارند.

اپل در حال حاضر در مورد این موضوع سکوت کرده است. باید صبر کرد تا زمانی که شرکت رسماً موبایل‌های جدید خود را در سپتامبر 2025 معرفی کند. خبرها می‌گویند که شرکت BOE در حال ساخت نمونه‌ای از آیفون با صفحه نمایش OLED نوع LTPO است و آن را برای اپل فرستاده است. تا در زنجیره تأمین آیفون 17 و آیفون 17 پلاس شریک شود.
این گزارش جدید، بار بیشتری به نکات قبلی در مورد تغییرات اساسی که در نمایشگرهای مدل‌ آیفون 17 قرار است رخ بدهد، افزوده است. Ross Young، یک فرد معتبر که به دقت خود مشهور است، این ادعاها را تایید می‌کند. بر اساس گفته او، آیفون 17 و آیفون 17PLUS به واقع اولین مدل‌های غیر Pro آیفون خواهند بود که در سال 2025 با نرخ نوسازی 120Hz عرضه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 13 =