اخبار, تکنولوژی, فناوری ها, موبایل

آیفون، به روزرسانی iOS

اگر از آیفون iOS 17.3 به بالا استفاده می کنید، ویژگی محافظت از دستگاه را فعال کنید. برای این کار شما نیاز به شناسایی چهره یا اثر انگشت برای تأیید هویت، دارید. برای وظایف حساس تری مانند تغییر اپل ID خود، حداقل باید یک ساعت منتظر بمانید. تایید هویت هنوز هم با استفاده از تشخیص چهره یا اثر انگشت، صورت می گیرد.

مشکلات به روزرسانی

به روزرسانی همراه با 118 شکلک جدید و رفع تعدادی از باگ ها منتشر شد. البته به نظر می رسد که iOS 17.4 باتری برخی از کاربران iPhone را خالی می کند. یکی از کاربران در رسانه های اجتماعی منتشر کرده است که در دو ساعت 40 درصد از شارژ باتری آیفون او از بین رفته است. یک کاربر دیگر از آیفون اعلام کرد که پس از ارسال دو توییت در “X” سیزده درصد از شارژ باتری اش، کم شد. یک کاربر دیگر نیز مشاهده کرده است که باتری آیفونش در یک شب، و بدون استفاده از گوشی، از 60٪ به 0٪ رسید. مدت زمان شارژ شدن گوشی هم گویا مشکلاتی دارد. یکی از صاحبان آیفون 13 گوشی خود را با باتری 40٪ شارژ کرد. پس از چهار ساعت، شارژ باتری هنوز 94٪ بود.

ترفند برای بهبود باتری

بنابراین یکسری ترفند وجود دارند که ممکن است بخواهید امتحان کنید تا عمر باتری خود را به حالت عادی باز گردانید.

اول، با فشار دادن دکمه پاور آیفون، دستگاه خود را ریست نرم افزاری کنید. دکمه پاور را به طور همزمان با دکمه بلندی صدا فشار دهید. از اسلایدر برای خاموش کردن دستگاه استفاده کنید. آن را برای چند دقیقه خاموش بگذارید و سپس آیفون را دوباره روشن کنید. همچنین مطمئن شوید که همه‌ی برنامه‌ها آپدیت هستند. این کار را در App Store و زدن بر روی آیکون پروفایل در گوشه بالا و سمت راست انجام دهید.

دوم، اگر به تنظیمات باتری بروید می‌توانید ببینید کدام برنامه‌ها از باتری بیشتری استفاده می‌کنند. در صورت عدم نیاز آنها را حذف کنید. اگر باتری شما هنوز سریع خالی می‌شود، می‌توانید سعی کنید با کاهش روشنایی صفحه نمایش یا با خاموش کردن گزینه Always-On با رفتن به تنظیمات > نمایش و روشنایی، از باتری بیشتری استفاده کنید. همچنین می‌توانید به تنظیمات > باتری بروید و حالت توان پایین را فعال کنید که فعالیت‌های پس‌زمینه را محدود کرده و عمر باتری را بهبود می‌بخشد. امیدوارم هر تغییری که باید برای افزایش عمر باتری آیفون خود انجام دهید، موقت باشد و اپل یک به‌روزرسانی ارسال کند تا این مشکل را حل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دو =